PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards to prestiżowy, międzynarodowy Konkurs organizowany przez Ragan Communications, lidera szkoleń dla specjalistów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, public relations, mediów społecznościowych i zarządzania. Program Uwaga! TVN został wyróżniony w kategorii Social Listening and Real-Time Response z projektem “Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi.
- Zwycięzcy PR Daily Marketing Digital i Social Media Awards są mistrzami świata online. Dziś trudniej niż kiedykolwiek zwrócić na siebie uwagę w zatłoczonym cyfrowym krajobrazie, ale te imponujące organizacje i branże wyróżniały się - na dużą skalę – napisał PR Daily’s ogłaszając zwycięzców po
Projekt Uwagi! wystartował w połowie 2015 roku. Internauci publikują w mediach społecznościowych posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi. Redakcja w czasie rzeczywistym monitoruje sieć i reaguje na pojawiające się zgłoszenia. W zeszłym roku na stronie oficjalnej programu zadebiutowała również zakładka #tematdlauwagi". To tam publikowane są na bieżąco: mapa wpisów internautów, artykuły i reportaże, których początkiem było zgłoszenie hashtagowe.
Od startu akcji internauci użyli hashtaga #tematdlauwagi ponad 300 tysięcy razy. Dzięki zaangażowaniu internautów w projekt, dziś już 30% reportaży emitowanych miesięcznie przez „Uwagę!" jest inspirowana przez widzów. Wzrosła także o 45 proc. popularność oficjalnej witryny internetowej programu, która ściąga coraz nowszych użytkowników sieci i angażuje do reagowania na otaczającą ich rzeczywistość.