PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs organizowany przez Ragan Communications, lidera szkoleń dla specjalistów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, public relations, mediów społecznościowych i zarządzania. Program Uwaga! TVN jest finalistą w kategorii Social Listening and Real-Time Response z projektem “Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi.
- Świat digitalu jest przepełniony treścią i ciągle się zmienia. Potrzeba innowacyjnego, kreatywnego i dobrze zaplanowanego podejścia oraz niezwykle utalentowanych i wykwalifikowanych specjalistów, aby wyróżnić się ponad ten szum – napisał PR Daily’s ogłaszając listę finalistów i zapowiedział, że zwycięzców poznamy w sierpniu!
Projekt Uwagi! wystartował w połowie 2015 roku. Internauci publikują w mediach społecznościowych posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi. Redakcja w czasie rzeczywistym monitoruje sieć i reaguje na pojawiające się zgłoszenia. W zeszłym roku na stronie oficjalnej programu zadebiutowała również zakładka #tematdlauwagi". To tam publikowane są na bieżąco: mapa wpisów internautów, artykuły i reportaże, których początkiem było zgłoszenie hashtagowe.
Od startu akcji internauci użyli hashtaga #tematdlauwagi ponad 300 tysięcy razy. Dzięki zaangażowaniu internautów w projekt, dziś już ¼ reportaży emitowanych miesięcznie przez „Uwagę!" jest inspirowana przez widzów. O 45 proc. wzrosła popularność oficjalnej witryny internetowej programu, która ściąga coraz nowszych użytkowników sieci i angażuje do reagowania na otaczającą ich rzeczywistość.
Niedawno projekt Uwagi! został uhonorowany trzecim miejscem w konkursie INMA GLOBAL MEDIA AWARDS 2019.