SUKCES HASZTAGA #TEMATDLAUWAGI NA INMA GLOBAL MEDIA AWARDS 2019!

#tematdlauwagi

Kapituła Shorty Social Good Award doceniła UWAGĘ! za projekt #tematdlauwagi. Uwaga!, jako jedyna redakcja w Polsce, wykorzystuje unikalny hashtag do komunikowania się z widzami. Projekt wystartował w połowie 2015 roku. Internauci publikują w mediach społecznościowych posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi. Redakcja w czasie rzeczywistym monitoruje sieć i reaguje na pojawiające się zgłoszenia. W zeszłym roku na stronie oficjalnej programu zadebiutowała również zakładka #tematdlauwagi. To tam publikowane są na bieżąco: mapa wpisów internautów, artykuły i reportaże, których początkiem było zgłoszenie hashtagowe.

Od startu akcji internauci użyli hashtaga #tematdlauwagi ponad 300 tysięcy razy. Dzięki zaangażowaniu internautów w projekt, dziś już 30% reportaży miesięcznie inspirowanych jest przez widzów. O 40 proc. wzrosła popularność oficjalnej witryny internetowej programu.

Shorty Social Good Awards

Nowojorski Shorty Social Good Awards to konkurs, w ramach którego nagradzane są najlepsze inicjatywy i projekty realizowane w mediach społecznościowych. Marki, agencje i organizacje non-profit doceniane są za inicjatywy społeczne, akcje, których celem jest poprawa zrównoważonego rozwoju, wspierające partnerstwa biznesowe o globalnym zasięgu oraz angażujące społeczności.

Finaliści konkursu zostali wybrani przez członków Real Time Academy of Short Form Arts & Sciences. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas ceremonii 14 listopada w Nowym Jorku. Trzymajcie za nas kciuki!