Oświadczenie Telekomunikacji Polskiej

W związku z emisją programu „Uwaga” z 23 czerwca 2005 roku, w którym przedstawiono oszustwa dokonywane przez handlowców firmy, która współpracuje z Telekomunikacją Polską informujemy, że podjęliśmy natychmiastowe i stanowcze działania w celu wyjaśnienia przedstawionych w reportażu oszustw oraz wyeliminowaniu ich w przyszłości.

Umowa Telekomunikacji Polskiej z firmą, której przedstawiciele oszukiwali Klientów TP zostanie rozwiązana, a jej biuro w Dąbrowie Górniczej już zostało zamknięte. Pracownicy, którzy dopuścili się łamania prawa zostali zwolnieni dyscyplinarnie w trybie natychmiastowym. Po zbadaniu okoliczności działań i dokumentów tej firmy, TP skieruje do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. W celu zabezpieczenia interesu Klientów TP wszystkie umowy, które zawierali handlowcy firmy przedstawionej w reportażu będą dokładnie zweryfikowane. Reklamacje osób, które zostały oszukane lub wprowadzone w błąd będą automatycznie uznane. We wszystkich firmach, które współpracują z TP i sprzedają jej usługi Klientom rozpoczęła się kontrola, która ma na celu sprawdzenie ich działalności i przestrzegania przez handlowców standardów pracy zapisanych w umowach. Są oni m.in. zobowiązani do przekazywania Klientom wyczerpujących i fachowych informacji na temat oferowanych usług. Każdy przedstawiciel handlowy podpisuje też oświadczenie o odpowiedzialności karnej w przypadku podrabiania czy przerabiania przez niego umów z Klientami. Grozi mu za to kara grzywny i pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat. Telekomunikacja Polska dołoży wszelkich starań, aby podobne do przedstawionych w reportażu oszustw nigdy więcej się nie powtórzyły. Jednocześnie zwracamy się do Państwa z prośbą o udostępnienie materiału zebranego na potrzeby programu, który pozwoli nam lepiej zbadać okoliczności oszustw i wyciągnąć konsekwencje wobec osób, które dopuściły się łamania prawa oraz regulaminu TP. Z poważaniem Barbara Górska Rzecznik TP

podziel się:

Pozostałe wiadomości