Piotr Russ miał polecieć do Budapesztu. Lot został anulowany.
- Zwróciłem się z prośbą o zwrot pieniędzy. Od tego momentu zapadła cisza. Zadzwoniłem na infolinię i uzyskałem informację, że nikt mi nie odpowie, kiedy dostanę pieniądze, bo w związku z pandemią nie ma procedury o konkretnym terminie tego zwrotu - mówi.
W podobnej sytuacji jest Andrzej Wietoszka.
- Kupiłem bilet lotniczy dla mojej mamy na lot Warszawa - Los Angeles, w dwie strony. Minęły trzy miesiące, wielokrotnie dzwoniłem i nie są w stanie podać terminu zwrotu. Niech podadzą jakiś okres, kiedy to będzie realizowane, to moje wnuki będą mogły się o to postarać z odsetkami - opowiada mężczyzna.
Zobacz też: Chorujesz na nadciśnienie? Koronawirus może być dla ciebie bardzo niebezpieczny
Program Uwaga! Koronawirus można oglądać codziennie od poniedziałku do piątku o 19:25 i w weekendy o 19:20.
Więcej informacji na temat koronawirusa znajdziesz na stronie Zdrowie.tvn.pl >