- Miałam lecieć z Warszawy do Kijowa. Dostałam informację, że loty zostały odwołane. Wybrałam opcję zwrotu pieniędzy. Esky wyłączył infolinię, boję się, że nigdy nie zobaczę już tych pieniędzy – opowiada Róża Ogryzko.
- Przez pół roku nie dostałam zwrotu za bilety do Ekwadoru. To było 8 tysięcy złotych – dodaje Monika Donner.
Co na to przedstawiciele linii lotniczych?
- Rozumiemy zdenerwowanie klientów. Robimy wszystko, co w naszej mocy, by przyspieszyć te zwroty – komentuje Deniz Rymkiewicz, rzecznik prasowy Esky.pl
Zobacz także: Bardziej zakaźny, ale mniej śmiertelny wariant koronawirusa
W programie także o zmianach w funkcjonowaniu urzędów.
Zobacz także: Dzieci w szkołach powinny nosić maseczkę
W dzisiejszych wydaniu Uwaga! Koronawirus rozmawialiśmy z ekspertem rynku pracy Andrzejem Kubisiakiem, zastępcą dyrektora Polskiego Instytutu Ekonomicznego.
Program Uwaga! Koronawirus można oglądać codziennie od poniedziałku do piątku o 19:25 i w weekendy o 19:20.
Więcej informacji na temat koronawirusa znajdziesz na stronie Zdrowie.tvn.pl >