- Robbie Williams jest uosobieniem sukcesu młodego wieku – mówi Robert Kozyra, prezes Radia Zet. Robbie jest Brytyjczykiem. Ma trzydzieści jeden lat. Swoją drogę do popularności zaczął jako czternastolatek w znanym boysbandzie – „Take That”. Przez kolejne dziesięć lat sprzedał aż trzydzieści osiem milionów płyt! Oryginalne teledyski i piękne kobiety są znakiem rozpoznawczym Williams’a. Rozmowy z piosenkarzem trwały aż dwa lata. - Ta cała droga nie była łatwa, dlatego że Robbie Williams ma najlepsze i najbardziej wymagające managment, który jest w Europie. – mówi Robert Kozyra - Dwaj panowie, którzy zajmują się jego karierą, wynegocjowali najbardziej lukratywny kontrakt w historii muzyki pop. Za nagranie sześciu albumów dostanie osiemdziesiąt milionów funtów. Szef Radia Zet nie chciał zdradzić wysokości honorarium Robbie Williams’a za udział w kampanii reklamowej. Wiadomo jedynie tyle, że łatwiej było ustalić kwotę wynagrodzenia artysty niż przekonać go do udziału w reklamie. - Zmieniamy hasło i muzykę na łagodniejszą, czułe piosenki, czułe granie – mówi prezes Radia Zet. Reklama z Robbie Williams’ em będzie pokazywana przez stacje telewizyjne, następnie trafi do kin. Na razie utrzymywana jest w ścisłej tajemnicy. Znamy jedynie jej hasło: Radio Zet – czułe granie oraz to, że Robbie będzie w niej miauczał i mówił po polsku. Radio Zet istnieje od piętnastu lat. Zawsze stawiało na informacje i znane przeboje. Teraz szefowie stacji szukają innego sposobu na zdobycie słuchaczy.