Konkurs Media Trendy organizowany jest przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce oraz Eskadrę Promarket. Celem konkursu jest wyróżnienie powstałych z inicjatywy mass mediów przedsięwzięć o charakterze marketingowym a także podniesienie atrakcyjności medium dla jego odbiorców oraz reklamodawców. Akcja ”Razem na biegun” otrzymała nagrodę w kategorii Marketing Społeczny oraz Grand Prix Konkursu Innowacji w Mass Mediach. Akcję ”Razem na biegun” prowadziliśmy w zeszłym roku. (zobacz film) - Dziękuję bardzo Jaśkowi Meli, z którym szliśmy na biegun - mówiła producentka Uwagi! Monika Szymborska. - Dziękuję mojemu wartemu nagrody zespołowi. Dziękuję wszystkim pozostałym niepełnosprawnym biorącym udział w naszej akcji, bo okazali się prawdziwymi bohaterami polskiej codzienności. Dziękuję Edwardowi Miszczakowi, który zawsze sprawia, że chce nam się chcieć. Ponad miesiąc śledziliśmy zmagania 15-letniego, niepełnosprawnego Jaśka Meli i znanego polarnika Marka Kamińskiego w drodze na Biegun Północny. Jasiek dwa lata wcześniej, po porażeniu prądem, stracił rękę i nogę. Marek Kamiński postanowił pomóc chłopcu, by uwierzył w siebie. Zaproponował wyprawę na biegun. Wiedział, że jeśli Jasiek tam dotrze już nigdy nie zwątpi w swoje siły. Telewizja TVN została zwycięzcą w kategorii autopromocja medium ogólnopolskiego za kampanię ”Koniec grzecznej telewizji”, TVN został również telewizją roku w kategorii nagrody specjalne. Czytaj również:Biegun zdobyty! Szczęśliwi zdobywcy Wielki finał akcji ”Razem na Biegun”Strony archiwalne akcji ”Razem na biegun”Jasiek Mela wyróżniony! Zdobędą swój biegun Marzę, by żyć normalnie Lepsze protezy - lepsze życie Szansa na lepsze jutro http://mediatrendy.pl/gala_media_trendy/