Pomysłodawcami marki są Manuela Bagińska i Andrzej Woźniakiewicz z XXXIV Liceum Ogólnokształcącego im. Miguela de Cervantesa.- Pomysł na stworzenie naszej firmy wziął się z akcji samorządowej. Chcieliśmy przywitać pierwsze klasy czymś specjalnym i tak się narodził pomysł zrobienia bluz. Ale uznaliśmy, że to będzie bardzo niesprawiedliwe w stosunku do naszych znajomych ze starszych klas, więc stworzyliśmy ogólnoszkolny projekt. A potem tak to się rozrosło. Im dalej wchodziliśmy w ten projekt, tym bardziej upewnialiśmy się, że chcemy to też robić dla innych szkół - opowiada Manuela.Klasycznie lub modernistycznie, skromnie bądź ekstrawagancko. Marka tworzy indywidualne projekty dla każdej szkoły.- Chodzi nam o tworzenie wspólnoty i atmosfery dzięki tym bluzom. Ona mają skupiać ludzi. Dzięki tym bluzom, uczniowie danej szkoły mogą się z nią identyfikować. Mogą pokazywać na ulicy skąd są – dodaje Andrzej Woźniakiewicz.Zapraszamy do obejrzenia materiału video.