Lotu nie było, ale zwrotu pieniędzy też nie ma [Uwaga! Koronawirus]

TVN UWAGA! 5088611
TVN UWAGA! 5088611
Klienci LOT-u, którzy na skutek pandemii nie polecieli, nie mogą teraz odzyskać pieniędzy za bilety. - Zadzwoniłem na infolinię i uzyskałem informację, że nikt mi nie odpowie, kiedy dostanę pieniądze - denerwuje się pan Piotr. O zwrotach za bilety lotnicze rozmawialiśmy z Kamilem Pluskwą-Dąbrowskim, prezesem Federacji Konsumentów.

Piotr Russ miał polecieć do Budapesztu. Lot został anulowany.

- Zwróciłem się z prośbą o zwrot pieniędzy. Od tego momentu zapadła cisza. Zadzwoniłem na infolinię i uzyskałem informację, że nikt mi nie odpowie, kiedy dostanę pieniądze, bo w związku z pandemią nie ma procedury o konkretnym terminie tego zwrotu - mówi.

W podobnej sytuacji jest Andrzej Wietoszka.

- Kupiłem bilet lotniczy dla mojej mamy na lot Warszawa - Los Angeles, w dwie strony. Minęły trzy miesiące, wielokrotnie dzwoniłem i nie są w stanie podać terminu zwrotu. Niech podadzą jakiś okres, kiedy to będzie realizowane, to moje wnuki będą mogły się o to postarać z odsetkami - opowiada mężczyzna.

Zobacz też: Chorujesz na nadciśnienie? Koronawirus może być dla ciebie bardzo niebezpieczny

Program Uwaga! Koronawirus można oglądać codziennie od poniedziałku do piątku o 19:25 i w weekendy o 19:20.

Więcej informacji na temat koronawirusa znajdziesz na stronie Zdrowie.tvn.pl >

TVN UWAGA! 5070610
TVN UWAGA! 5070610
podziel się:

Pozostałe wiadomości