Problemy z wakacjami w Chorwacji? „Pomocy, odwołano nam nocleg” [Uwaga! Koronawirus]

TVN UWAGA! 342907
„Pomocy, odwołano nam nocleg!”, „Zostaliśmy oszukani!” - takie dramatyczne wpisy osób, które wybrały urlop w Chorwacji, zaczęły pojawiać się na portalach społecznościowych. Część turystów dojeżdżając na miejsce dowiedziała się, że zarezerwowany przez nich pokój jest już niedostępny.

Pan Marcin razem ze znajomymi zarezerwował pobyt w Chorwacji przez jedną ze stron internetowych.

- Po przyjeździe okazało się, że pokoje zostały komuś podnajęte. Zostaliśmy z niczym - opowiada mężczyzna. I dodaje: - Z tego co widzę, często zdarza się, że właściciel anuluje rezerwację, żeby wynająć pokój osobom, które są na miejscu i chcą go wynająć za wyższą cenę.

Podobną sytuację miała pani Magdalena.

- Byliśmy bardzo zdenerwowani tą sytuacją. Chorwacki właściciel kwatery tłumaczył nam, że to jest problem między nami a pośrednikiem.

Pani Anna również chciała spędzić urlop w Chorwacji. Zanim zdążyła jednak dojechać na miejsce, jej nocleg został anulowany, mimo że został już opłacony.

- Sprawdziłam to miejsce na stronie i okazało się, że wciąż można je zarezerwować. Jedyną różnicą było to, że teraz apartament był droższy - cena była dwa razy wyższa - mówi kobieta.

Gościem w dzisiejszym programie był podróżnik Michał Cessanis, dziennikarz Dzień Dobry TVN i National Geographic Traveler.

Uwagę! Koronawirus można oglądać codziennie od poniedziałku do piątku o 19:25 zaraz po głównym wydaniu Faktów.

podziel się:

Pozostałe wiadomości